2011. április 12., kedd

Üdvözöllek

Angliában élek, Budapesten születtem, dolgoztam, az életem úgy alakult, hogy 2005-ben Londonba költöztem. Mindig is elerhetetlen alomnak tunt szamomra, hogy valaha is eljutok Londonba, 1985-ben befizettem egy 3 hetes Londoni nyelvtanfolyamra, amit sikeresen lemondtam mert megismerkedtem a kesobbi ferjemmel. 
Aztan a mai napig nem tudom mikent is tortent csak arra emlekszem 2005 aprilis vegen szoltak, hogy Angliaba lehet menni dolgozni, penzem nem volt befizetni a kozvetitoi dijat (ez onkent felajanlva kolcsonadtak), sot meg koltopenzt is adtak es hirtelen rengeteg penzem lett - egyszeruen nem akart osszejonni az utazas, aki szolt az 3 napon belul kint volt, nekem meg csak nem akar osszejonni. Az a 2,5 honapos idoszak volt eletem legjobb idoszaka (a fusztraltsagot leszamitva, hogy mikor is utazom), meg olyan munkat is ajanlottak amivel sokkal tobbet kerestem mint elotte. Ugy 2005 junius vegen rajottem, valami nem stimmel, penzem az rengeteg van - en soknak / elkolthetetlennek - erzekeltem (valojaban nem volt sok) amit elkolteni nem tudtam, munkam az rengeteg volt - habar csak idoszakos, es ez igy nem akkor nem mukodott. Az elhatarozasom az megvolt, hogy en Londonba koltozom, de abban a helyzetben az lehetetlen volt - megpedig a penz miatt.
En penz nelkul nottem fel egy penzkozpontu vilagban, mindig is azt hallottam, hogy NINCS! vagy hogy NEM ADOK!!!, igy hat szepen elkezdtem penzt kolteni, amikor "sikeresen a nyakara hagtam" azert valamennyi meg maradt az egy utra szolo repulojegy kifizetese utan, megkaptam az elso idopontot ami 2005. julius elejere, ezt 2 nappal az utazas elott lemondtak es a kovetkezo datum 2005. julius 17-e volt ami az akkori 2 bomba tamadas koze esett. Szoval a vegeredmeny 2005. julius 17-en landoltam Lutton-ban, egy utra szolo repulojeggyel, £100-val es minimalis angollal. Csak azt tudtam barmi is tortenik en itt jo helyen vagyok, mindent es mindenkit magam mogott hagyva uj eletet kezdtem.


Ennyit magamrol, ezert irok ekezetek nelkul mert a gepem az nem tud magyarul. 





Szeretnéd használni a cikkeket a weboldaladon, vagy a blogodon?
Evvel a nyilatkozattal teljes: a cikk eredetileg Susana Huse blogjan talalhato: http://jol-erzem-magam.blogspot.com/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése